Zadaj Pytanie
Za darmo i bez rejestracji!

Okres

5 Odpowiedźi 577 Wyświetleń 2018-05-28 11:18:10 Forum Ginekologiczne
Witam od 3 miesiecy zażywam tabletki antykoncepcyjne . Do tej pory wszystko było okej. Ostatnio nagle dostałam okres w środę gdzie powinnam dostać po niedzieli wraz z przerwą. Mój okres ma barwę brązową czasami czarna. Do tego zauważyłam że już wcześniej mnie bolały jajniki. Ból się pogarsza. Co najgorsze moja miesiączka za dobrze nie pachnie. Jej zapach jest bardzo kwaśny

Justyna
3 Lata Temu
Czy to może być cysta?
Lucid
3 Lata Temu
Tak przez internet trudno powiedzieć, czy to może być cysta, czy może jeszcze dwadzieścia innych przypadłości, chyba, że przyślesz zdjęcie... :smile: A, tak na poważnie, to jeśli masz tego typu problemy, to szybko odwiedź ginekologa, bo na forum raczej nie uzyskasz konkretnej pomocy w tej akurat sprawie, a wizyta u lekarza wygląda na pilną. Żeby nie doszło do jakiejś infekcji!
Ola523
3 Lata Temu
Też uważam, że to sprawa dla ginekologa. Nie ma na co czekać! Możesz, ja też ostatnio miałam niepokojące symptomy i poszłam do dr Anny Kluz-Kowal i się okazało, że wszystko w porządku na szczęście, ale nie ma na co czekać, trzeba sprawdzać problemy, które CIę niepokoją jak najszybciej.
Tomek
3 Lata Temu

Zdecydowanie powinnaś wybrać się z tym do ginekologa.Podejrzewam ze nie jest to nic poważnego i po prostu są to chwilówe zmiany. Jednak to właśnie ginekolog będzie w stanie powiedzieć czy powinnaś sie bać.

Czy jednak powinnaś sie uspokoić. Zerknij sobie jeszcze tutaj: https://miesiaczka.net.pl/

Pozdrawiam. 

capr09
1 Rok Temu

Witam, polecam wizytę u ginekologa. Jeśli plamieniu towarzyszył ból, może to sugerować infekcje bądź inne zaburzenia. Warto robić też co roku cytologie oraz być pod stała kontrolą ginekologiczną (USG jajników).

loading...