Zadaj Pytanie
Za darmo i bez rejestracji!

Antykoncepcja a krwawienie

1 Odpowiedźi 30 Wyświetleń 2019-03-14 08:59:46 Forum Ginekologiczne
Witam. Idzie teraz 4 miesiąc od kiedy biorę tabletki antykoncepcyjne Axia. 9 dni temu skończył mi się okres. Wzięłam dwie tabletki, trzecią zapomniałam. Na następny dzień wzięłam 4 i potem już regularnie przyjmowałam aczkowiek przed wczoraj wieczorem dostałam krwawienia. Wczoraj silny ból podbrzusza (aż ciężko było chodzić a o zgięciu się nie było mowy). Krwawienie utrzymuje się cały czas. Nie jest obfite ale jednak występuje. Jakie mogą być przyczyny? Czy to przez pominięcie tej jednej tabletki? (od kiedy zdecydowałam się na taką antykoncepcje jest to jedyna tabletka jaką pominęłam).

kamila
1 Tydzień Temu
Tak, teraz dawki hormonów są naprawdę niewielkie i pominięcie jednej tabletki czy nawet przesunięcie jej przyjęcia o 12h może powodować krwawienie, rozregulowałaś sobie hormony, myślę że w takiej sytuacji najlepiej dodatkowo się zabezpieczać minimum tydzień (tak mam napisane w ulotce vines) a od kolejnego opakowania powinno się unormować wszystko
loading...